Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów obejmuje:

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • pprowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz ewidencji wyposażenia,
  • ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy na podstawie zapisów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku VAT oraz składanie ich w odpowiednim urzędzie skarbowym,
  • przygotowywanie przelewów podatkowych,
  • sporządzanie rozliczeń rocznych.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych obejmuje:
  • opracowanie polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • kontrolę dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku VAT oraz rozliczeń w zakresie podatku dochodowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych: bilansów, rachunków wyników,
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego po zakończonym roku obrotowym,
  • sporządzanie sprawozdań GUS.
Prowadzenie ewidencji przychodów obejmuje:
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • naliczanie zryczałtowanego podatku dochodowego (PPE),
  • prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku VAT oraz składanie ich w odpowiednim urzędzie skarbowym,
  • przygotowywanie przelewów podatkowych,
  • sporządzanie rozliczeń rocznych.
Obsługa kadrowo – płacowa obejmuje:
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • sporządzanie umów o pracę,
  • sporządzanie umów zleceń lub umów o dzieło,
  • sporządzanie umów na ryczałty samochodowe pracowników,
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS,
  • sporządzanie świadectw pracy i wyrejestrowań z ZUS,
  • sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
  • prowadzenie kart przychodów pracowników,
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS i miesięcznych raportów imiennych,
  • sporządzanie raportów miesięcznych RMUA dla pracowników,
  • prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich pracowników,
  • przygotowywanie przelewów wynagrodzeń pracowników oraz przelewów na ZUS i podatek dochodowy,
  • sporządzanie informacji rocznych o dochodach pracowników PIT-11 lub PIT-40,
  • sporządzanie informacji rocznych o dochodach pracowników PIT-4R,
  • sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • sporządzanie ewidencji czasu pracy,
  • udział w kontrolach ZUS i PIP.